גביע הוקרה בעיצוב אישי

בחברת א.ג.נ מייצרים גביעים בעיצוב אישי, מדליות ומגנים משלל סוגי חומרים, מידות וצורות מיוחדות, כולל גם הדפסות צבעוניות או צריבה בתלת מימד. בכל גביע הוקרה ניתן לשלב מסר אישי  היכול להיות למשל לוגו, תמונה, ברכה, פרטים אישיים, שם הארגון, תאריכים וכדומה. את הגביעים ניתן להעניק באירועים מיוחדים כמו תחרויות ספורט, ימי גיבוש וכיף של חברות, לעובד מצטיין ועוד.

משמעותן של מתנות הוקרה

גביעי הקורה נכנסים לקטגוריה של מוצרי הוקרה נוספים בעיצוב אישי שאנו מספקים, כמו מדליות, מגנים, תעודות, פסלונים מתנות ועוד. מוצרים אלו מעניקים דרך מכובדת ומרגשת להודות, לכבד ולהעריך אדם על הישגיו האישיים ועל תרומתו. למשל מוצרי הוקרה ניתנים לאדם שסיים את תפקידו או עובר לתפקיד אחר, לצוות שביצע פרויקט באופן יוצא דופן, לארגונים ואנשים שעוזרים ותומכים בקהילה, ועוד.

בכדי שמתנות הוקרה יקבלו משמעות יותר מרגשת מקובל לעיתים קרובות לעצבן באופן אישי עם צורה, הדפסים, חומרים וטקסט ייחודי למקבל הפריט. בין מתנות ההוקרה השונות ניתן למצוא את הגביעים, המזוהים בעיקר עם הצלחה בעולם הספורט, אולם למעשה ניתן להעניקם גם כפריט הוקרה מרשים עבור הישגים נוספים, כמו ניצחון בתחרות שירה או אומנות, כפרס לזוכה במכרז יוקרתי, לסיום פרויקט מצולח, לעובד או צוות מצטיין, ועוד. 

גביעי הוקרה בהתאמה אישית

מאתנו תוכלו להזמין גביעי הוקרה שונים בעיצוב אישי, עם אפשרות אף לבחור בגביע, מגן או מדליה בעלי צורה ייחודית משלכם. זאת לצד בחירת פרטי צריבה או הדפסה על גבי הגביע כמו לוגו, תמונה, ציור, הקדשה, תאריך, שם האירוע או חברה, ועוד. בכל מקרה, בבחירת עיצוב לגביע חשוב לבחור בעיצוב מתאים, יפה וברור, הממוקד במסר מרכזי אותו מבקשים להעביר וכולל את פרטי מקבלי הגביע, בין אם מדובר באדם בודד, צוות או ארגון. בנוסף, על גביעים בדרך כלל כדאי להוסיף את תאריך קבלתם. אם אתם מתלבטים לגבי עיצוב אישי של גביע תמיד תוכלו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי בנושא.

הדפסת גביעים בעיצוב אישי

להדפסת גביעים בעיצוב אישי ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי השאירו בפרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת א.ג.נ בטלפון 09-7412718.