הדפסה על מוצרים יכולה להעניק מראה אישי וייחודי לפרטים שונים אצלנו בבית או במשרד, וכיום בזכות הטכנולוגיה אנו יודעים כיצד לבצע הדפסה ישירה ואיכותית כמעט על כל חומר. במאמר הבא נסביר לכם מה זה בדיוק הדפסה ישירה, מהן היתרונות שלה, איך מאפיינים תהליך הדפסה איכותי ועוד. כל הפרטים בשורות הבאות.

 

מזה הדפסה ישירה 

כולנו מכירים את המדפסת הביתית, אליה אנחנו מכניסים דפים ודרך המחשב שולחים לה קובץ להדפסה, מיד לאחר כמה שניות ייצא לנו דף נייר עם התוכן או התמונה המבוקשים. הדפסה ישירה אינה שונה מזה בהרבה, אך היא מתייחסת להדפסה על מוצרים ישרים המיוצרים מחומרים שונים כמו; עץ, זכוכית פרספקס, מתכות וכולי. בשונה מהמדפסת הביתית שלנו, על מנת להדפיס על חומרים ומוצרים שונים ישנו צורך לעשות שימוש בטכנולוגיות חדישות ובמכשור מתקדם.

 

מאפיינים של הדפסה איכותית

ישנן חברות רבות המציעות שירותים של הדפסה ישירה, אך לא כולן עושות עבודה טובה די הצורך. אלו הם המאפיינים של הדפסה איכותית: 

 

למה בכלל לבצע הדפסה ישירה?

הדפסה ישירה מאפשרת לנו ליצור עיצובים, טקסטים ותמונות על גבי מוצרים שונים באופן פשוט וזול יחסית. במקום לייצר באופן ייעודי מוצרים עם עיטורים או כתובים, אנו יכולים לקחת מוצרים קיימים ולהוסיף עליהם את העיצוב הרצוי. מעבר לכך, לשימוש בהדפסה ישירה מבטיח יתרונות רבים: 


AGN – שירות ההדפסה שלנו 

החברה שלנו פועלת בתחום הדפוס במשך כמה עשורים. במשך השנים הקפדנו תמיד להתקדם ולהתאים את השירות שלנו לקצב התקדמות הטכנולוגיה. כיום, אנו נחשבים לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום זה ומספקים יכולות הדפסה מופלאות על רוב המוצרים והחומרים: 

לנו ניסיון עבודה רב אל מול גופים, ארגונים ואנשים פרטיים ואנו יודעים כיצד להתאים את השירות שלנו בצורה הטובה ביותר לצרכי הלקוח. נשמח לרתום את כל הידע והניסון שלנו גם לטובתכם. לקטלוג המוצרים והזמנות לחצו >>>כאן<<<

 

תהליך הזמנה 

העמדנו לרשותכם תהליך הזמנה נוח ויעיל. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו, לבחור את המוצר עליו תרצו לבצע הדפסה, לבחור בעיצוב הרצוי לכם, שימו לב כי תוכלו לעשות שימוש בתוכנת העיצוב שנמצאת באתר. לאחר מכן תוכלו להשלים את ההזמנה עם הפרטים שלכם וכמות המוצרים הנדרשת לכם. בנוסף ישנה אפשרות להדפסה על מוצרים שאינם באתר, בהתאם ליכולת של המכשור שלנו. בכל שלב תוכלו ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לספק לכם מענה מקיף לכל שאלה או בקשה שעשויה לצוץ ועד להשלמת ההזמנה בהצלחה – חייגו: 09-7412718.