“כרסומת היא מכונה המאפשרת לנו לבצע עיבוד שבבי, ומכונת cnc היא סוג מתקדם וממוחשב של הכרסומת”. אם לא הבנתם כלום מהמשפט הראשון, כדאי שתקראו את המאמר הבא. הכנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על כרסום cnc – מה זה? איך זה עובד? מהם היתרונות של cnc? איך אנחנו משתמשים בזה, ועוד. כל הפרטים בשורות הבאות.

 

cnc – כרסום במקומות הנכונים

כדי להבין מה זה cnc יש להבין תחילה מה הוא העיבוד השבבי. עיבוד שבבי הוא מונח כללי המתאר תהליכי ייצור ועיבוד של חומרי גלם שונים, וזאת על ידי הסרה של שבבים מחומר הגלם עצמו, עד לקבלת הצורה והממדים הרצויים. ניתן לבצע עיבוד שבבי על גבי חומרים שונים כמו; מתכות, חלקיעץ, חלקי פלסטיק וכולי. כדי לבצע את זה ניתן לעשות שימוש בכרסומת ידנית אותה יש להפעיל בצורה ידנית לאורך כל שלבי העיבוד, או להשתמש כרסומת CNC – Computer Numerical Control, או בעברית – בקרה ממוחשבת של תהליכי ייצור. מכונות ה-cnc הן הנפוצות ביותר כיום, בעיקר בתחומי הייצור והתעשייה, פיתוחן החל בשנותה-50 של המאה הקודמת וכיום הן נחשבות למדויקות בהרבה בעיקר בשל העובדה כי השליטה בהן נעשית בעזרת תוכנות מחשב ייעודיות. 

 

כרסומים ל cnc – איך זה עובד? 

ההכשרה על מכונת cnc היא ארוכה ומסובכת, כך שככל הנראה לא נצליח להעביר אותה במספר המילים המצומצם הנתון לנו. באופן כללי, על מנת לבצע עיבוד שבבי בעזרת cnc על המפעיל להזין הוראות לתוך התוכנה המפעילה את המכונה, כמו העיצוב הסופי, מידות רצויות, שלבי עבודה וכולי. התוכנה ממירה את ההוראות שניתנו לה לקוד ממוחשב ולאחר מכן המכונה תפעל באופן אוטומטי עד לסיום התהליך. על המפעיל להישאר לצד המכונה, לפקח על התהליך ולוודא כי העבודה מתבצעת כראוי. חשוב לדעת בנוסף, כי ישנם סוגים רבים של מכונות cnc המיועדות לסוגים שונים של עיבוד וייצור, לעיתים ישנו צורך בשימוש של כמה מכונות על מנת להשלים את עיבוד המוצר. 

 

דגשים לייצור ב-cnc

הייצור ב-cnc דורש ידע וניסיון רבים, אך מעבר לזאת ישנם מאפיינים נוספים שהופכים את הייצור ואת המוצר הסופי לאיכותיים: 

 

המוצרים שלנו 

חברת AGN פועלת בתחום כבר עשרות שנים, במשך השנים הקפדנו תמיד להתאים את העבודה שלנו להתקדמות הטכנולוגיה ולרוח התקופה. בתהליך ארוך חזינו כיצד עבודת הידיים והדפוס האנלוגי הוחלף במכונות טכנולוגיות חדשות ובציוד הדפסה דיגיטלי מתקדם. כיום, אנו גאים להיות החברה הישראלית המובילה בתחום זה, עם טכנולוגיות הייצור המתקדמות ביותר, עם ההון האנושי המקצועי ביותר ועם מגוון רחב של מוצרים המיוצרים במיוחד עבורכם.

 

העבודה שלנו עם מכונות cnc מאפשרת לנו לקבל מכם הזמנות ייחודיות ולייצר לכם את המוצר בדיוק גבוה במיוחד. בין היתר תוכלו להזמין מאיתנו: 

במשך כל תהליך הייצור אנו מקפידים לשמור על עקרונות עבודה המסייעים לנו להבטיח לכם את המוצר הסופי הטוב והאיכותי ביותר. לצפייה בקטלוג המוצרים שלנו וביצוע הזמנות לחצו >>>כאן<<<

ליצירת קשר וקבל מענה מקיף לכל בעיה או שאלה שעשויה לצוץ – חייגו: 09-7412718.